Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, January 8, 2012

totally GREAT



In the name of ALLAH the most merciful and with a great love

Aku selalu tertanya-tanya. kalaulah aku meninggal satu hari nanti, sapa yang akan jenguk aku. melawat aku. memnag time kita maseh bernafas, kawan-kawan ramai. tapi time roh dah meninggalkan badan. is it ada yang akan iring aku ke kubur. aku memnag pernah ajukan benda ni dekat kawan-kawan aku. semua terdiam tapi bila Fahmi Shahrim cakap yang selagi dea pun maseh bernyawa god wills dea datang. HAHA. mintak mati memang totally HARAM dalam Islam. tapi sentiasa ingat mati is a SUNNAH. tapi bila kita teringatkan mati, ada satu weird taught dalam hati. eh2, ni ka apa yang depa cakap as buang tabiat? freaking out kott. manusia memang takutkan mati. takutkan ke neraka. yes aku pun sama. tapi ntah. amalan-amalan pun cuma bergnntung pada yang WAJIB ja.tupun selalu termissed. aku sedar siapa aku. MAY HE GUIDE US TO HIS LOVELY PATH. AMEN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...