Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Monday, January 16, 2012

they called it FELINOPHOBIA


In the name of ALLAH, the most powerful indeed.

oke. salam hormat dan salam 1Malaysia. oke. pagi tadik time aku pergi dapur time nak hangatkan lauk semalam, ada seekor kucing nih dok usha dengan muka tak puas hati ja dengan aku. btw, kucing nih anak angkat mak aku. kalau sekor takpa jugakk. ni dakk weh. dia dah bagi lima ekor cucu dekat mak aku. memang WHORE tahap mokhsha. actually, aku memang allergic dengan kucing. for a years aku tak tahu pasai apa aku sangat-sangat tak boleh belah dengan kucing sampailah aku jumpak
entri ni pagi tadik. so, secara konklusinya, penyakit nih they called it as FELINOPOBIA.

Felinophobia
ni merupakan satu penyakit takut dengan kucing. Selain tu, dikenali juga sebagai Ailurophobia (sometimes spelled Elurophobia or Aelurophobia) kenapa susah sangat nak sebut??? Orang yang mengalami fobia kucing ni selalunya ada simptom macam ketakutan terlampau pada kucing sampai ada satu kes tu tak berani langsung keluar rumah sebab takut sangat kucing. oke. that is true. pengalaman sendiri kott. btw, aku tak la rasa benda nih aneh sebab due to group "Kami takut Kucing (felinophobia)" tadi she said that
7% dari penduduk dunia menghidapi felinophobia.

perhaps dekat sekolah aku ramai ja yang allergic dengan binatang berbulu yang menyeramkan nih. haha even adik aku pun sama naik ja dengan aku. sumpah aku tak larat nak terlolong bilajumpah benda aneh nih. sampaikan satu masa tuh, I was like kenapa ALLAH tak haramkan aja kucing nih. tapi due to history, rasulullah pun minat kan benda alah nih. even ABU HURAIRAH sangat-sangat sayang dengan kucing. so, watlek watpeace, aku masih normal. hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...