Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 12, 2012

cheers approved?


In the name of ALLAH. my lord

oke. saban hari aku tengok suasana dekat FB semakin down and down. tak la selalu aku rasa tapi going to be almost of time. kalau nak happening pun aku bukak group. tapi tu lahh. bila masuk group dea jadi ramai sangat. masing-masing nak bercakap. at last, orang-orang yang menonjol ja yang dapat perhatian. sigh*. haha. btw, orang selalu update status cakap yang kawan yang online bergenuak tapi yang nak menegor tuh sorang pun tadak. weh chill lah, aku pun rasa macam tuh. bayangkan, bila depa nak add. amboih. panjangnya list. frankly speaking, aku nih pon memilih jugak orang yang aku nak approved. yeallh. takkan semua kita nak approved. bukan aku kott. so, hangpa patut bersyukur aku approved. haha. oke bajet terbaek. masalah timbul bila kita dah approved. naah. haram satu apa pun tak kata. weh cibai. terbaek ah perangai hang. yang satu lagi spesies nih. aku tau la hangpa HOT. hangpa PEMES. thank you la sebab approved aku naah. tapi, bila aku cheers. ada ke patut tekan like ja?. naah jem. haha. pastu bila orang tak tegur kau kata macam-macam pulak. manusia-manusia. btw, aku nih dah la jenis cepat menyampah dengan perangai lagu nih. oke. diam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...