Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 26, 2012

i am a KING

quick update. king? kira okelah tuh. haha. macam kena ja dengan aku. horeii. haha.

p/s : macam 1st time ja aku tulis sependek spenda dalam kotak. ohmaigod. sumpah rasa annoying bila kita tulis something knowledgeable tapi ada orang balas dengan sinis. weh, aku tau aku bukan baik tara mana. bnyak aib aku hang tau. tapi at least aku rasa ilmu aku tinggi dari hang. cuba belajaq respect others. kita semua maseh dalam suasana tarbiyyah hidup. aku bukannya maksum macam rasul. aku bukannya pakai jubah serban lilit atau bertudung labuh sampai ke lutut tapi aku ada hak nak berdakwah walau benda tuh simple.

think wiselylah. aku malas nak layan bila benda jadi mcam nih. hope so bila hang baca tak payah ambik hati. hang duduk diam pikiaq dalam-dalam. pffftttt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...