Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 10, 2012

malau again. riding

In the name of the almighty ALLAH, the most merciful and caring

oke. pagi nih alhamdulillah selesai jugak latihan praktikal dan teori almost 6hour. pagi nih aku tak la rasa janggal macam awal-wal pergi dulu. yelahh. naseb baik ada kawan. thanks umar yaakob. haha. kalau dak. mati kutu aku. oh ya. dalam dewan tuh terserempak dengan sorang lagi budak ex SKSAT. Tuan Mustaqim kalau aku x silap nama dia. ermm. al maklumlah. aku nih bukan jenis kenal orang dan peramah time dulu kala. haha. thanks kubang pasu science school sebab taught and build my soul. haha. tak habes-habes nak melangit puji. sebenarnya, xdak apa pun benda menarik. cuma terpanggil nak tulis something pasal experience nih due to umar's post

pasal driving class. btw, everything seems okay cuma aku rasa agak kekok nak angkat tangan dan perlbagai isyarat yang buad aku yang sememngnya ohsem dalam bab membawak moto nih jadi macam orang baru belajar. oke fine. i am lying. memang rasa penat kuasa enampuluh. wehh, dari jam 7.45 am lebih lebih aku dah terpacak dekat kedai uncle tuh. pukul 6.15 pm. baru sampai rumah. damn. sampai2 terus aku tidoq. memng kelia kalau waktu tu tidur kan? jaga-jaga dah pukul 8.00 pm. adek kejut solat maghrib. seriusly aku cakap memang penat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...