Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 24, 2012

the day that we doesn't called it a reunion



In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed.

oke. sekarang makin rasa macam amat malas yang amat untuk menekan setiap kekunci huruf dekat keyboard nih. ==' oke lame sangat. dua hari lepas aku attended gathering. aku rasa lebih sesuai cakap gathering sebab aku macam allergic dengan perkataan reunion sebab setiap kali buad atas nama reunion, sumpah macam-macam jadik ;0 actually, nih gathering kelas time darjah enam. lima tahun aku tunggu saat nih since masuk sekolah menengah. pada mulanya memang masing-masing cakap pasal reunion sebb dua tahun lepas memang tak jadi due to tuan sponsor yang menghilang. haha. disebabkan pelbagai songehan yang berlaku. aku menetapkan dengan sukahati dan relahatinya yang aku nak jumpak dekat kfc jitra, jam 2 pm on 23rd january. haha. aku suka bila kena guna kuasa veto nih. ;]

btw, sumpah habaq betoi yang aku ketaq pagi tuh. rasa segan macam mana ntah. malam tuh aku text pojan. dia ja harapan aku nak meneman. ahah. tapi hampeh tak reply. dengan hati yang meronta-ronta aku text pulak esok. suruh dia mai jugakk. tak kira! alhmdulillah, sekali lagi kuasa veto aku berjaya. haha. tapi agak kecewa bila aku yang jadi orang 1st mai. aku berusaha untuk menepati masa tapi mereka. fcuk. agak lambat. biasalah typical malay. nasib baek aku tak la semalay sangat. oke abaikan statement aku sebab aku segan nak gitau yang darah jerman pasca hitler memang mengalir dalam diri aku ==' orang kedua datang was assyidah. wehh, aku segan dengan dia. budak MEDIC kott. kira DR to be. winkwink' dia budak mrsm taiping. mula-mula memang awkward habes. nasib baik dua-dua mulut manehh. sembang ja macam dok jumpak setiap hari.

orang ketiga sampai was thaznim hamdan. bak kata kami dulu, tiger wood malaysia. oke. tapi tak la semerelip tiger wood. sumpah dia comei. haha. oke terpuji. btw, aku tak sangka dia mai sebab dia cakap dia sebok due to SUKMA nanti. do the best dude ;] a few minutes later, dua pasangan sejoli datang. uzair nahrowi dengan farzli rahimi. oke yang ni memang awkward habes. uzair aku tak kisah sebab dia memang budak kupsis tapi rahimi kott. dah la jarang cakap dengan dia. ==' selang beberapa minit, maizatul hanis pulak menjelma. oke still selim macam dulu. dia suruh aku tunggu dia dekat luaq. tapi maaf ya, ekon dari dalam dah lama memikat aku. ==' disebabkan kuantiti kami semakin ramai, decide naik atas. pilih tempat duduk yang secomfort sekali. memilih masing-masing. aku nak duduk atas kusyen. naah. ada dah family yang buat perkampungan bunian dekat situ. GREAT.

kedatangan paling ditunggu-tunggu was my kakak tua dua hari. Nazura norzemi. shegak aih. haha. dah la duduk sebelah aku, rindu lettew. masing-masing macam diam. last2 asyyidah suruh turun order dulu. masa tu la pojan baru maii. alhamdulillah hang memang penyelamat. aku taktau nak cakap apa dengan depa. damn.aishah ishak singgah sat ja ;[ kerja katanya. haha. oh ya, safwan pun sampai before that. pink kott. jambu dia la ni. aww* haha. time turun nak ambil tuh, umar yaacob text aku cakap dia duduk dekat luaq. dok tunggu ashman. oke fine. lepas order dan ambik, terus naik atas. the chit-chatting session was started. umar dan ashman sampai dan aku agak terkejut bila tengok muka ashman yang totally laen. weh, agak sori kalau aku jumpak hang tepi jalan tapi aku buad taktau. obviously sangat. aku faham dengan term puberty. x payah terang sangat la kott =='

pukul 3.30 pm kott, baru nampak kelibat amni ahmad dengan najihah ayoib. waah. depa ingat depa dah VIP kott. lambat gila sampai. tapi takpa, beta maafkan. nasib baik kurnia beta hebadd ==' abaikan perkataan kurnia. term tamil tak silap aku. gedushgedush* oh ya, hampir aku terlupa dekat dek ah. kerekk gila. dah la janji nak buad urus apa semua. tapi cakap tak mau datang. naseb datang jugak tu pun dengan kawan dea. SUWIT ang nooh. haha. oke merajuk smpai dipujuk. ;[ overall, kira gathering kali nih berjaya walaupun tak melibatkan ramai orang lebih kurang 14/42. x sampai setengah pun. kali nih aku bebai. lain kali biaq orang lain yang set date. aku tak berani daah.

btw, kira lama jugak la aku pi dari pukoi 2 sampai 5. LAMA kott. naseb baik sepupu-sepupu aku mai ambik. kalau dak merempat tepi jalan sebab sesat dekat jitra dah pa. ==' adios ;]






#BUKTI AKU TAK GEBANG =='



5 comments:

T Y R A said...

OMG . seronok . nanti kita buad lagi ' reunion ' nahhh . HAHAHAHAHAHA

fatimah azzahraa ♥ said...

wooi aku JELES ngn ampa kot !! bnci~ !!

Unknown said...

tyra : wehh. haha. galaks. ;P
teemah : elehh. aku tau hang rindu aku. haha. nnti aku pi kl kita jumpak naah. wahaha

aireen mustaffa said...

k fine ! aku xtao apa pon :(

Unknown said...

aireen : xkan xtau kott?? dok heboh dalam grup sebelum tuh?? seriusly? OMG!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...