Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, January 21, 2012

5 perkara tentang AKU


In the name of ALLAH, the most merciful and powerful indeed.

oke. post ini amat mengujakan kepala otak aku yang semakin hari semakin berkarat hinggakan nak jawab soalan matematik adik aku pun dah terpaksa bertunda selama beberapa jam ==' seperti hari-hari cuti yang lain, aku terpaksa tander tempat duduk berhadapan lappy tercinta disebabkan kepulangan adek aku dari oversea yang semestinya di PUTAT tercinta. oke abaikan minachi tersebut. actually, semasa sedang asyik tersenyum bersuka ria membaca entri dari HAKIMY ZAMRI, aku ternampak satu nama yang cukup ohsem tertera di bawah dan diminta untuk mengepost lima perkara pasal diri aku! oke. amat-amat teruja dan waah. rasa macam nak jerit. ==' aku faham dengan over reaction aku. sekali lagi cuba abaikan seboleh mungkin. ;]

untuk tidak mengecewakan tuan punya blog tersebut. dengan malu-malu kucing shiam, aku isytiharkan beberapa perkara tentang aku. aww* malu. =='


  • Aku allergic dengan kucing - oke. dalam post lepas aku dah buad research pasal benda alah nih. it was called as felenophobia. takdak benda yang peliks pasal ni ya sebab 7% dari manusia dekat dunia mengalami masalah phobia yang sama. dah sekali lagi aku ingin tekankan. takut akan kucing adalah suatu yang NORMAL

  • Aku jenis sombong - oke. sombong aku bertempat kott. aku akan sombong dengan manusia-manusia yang tidak berjenis. ==' maksud aku perangai macam haprak memang tidak akan dilayan. haha. tapi untuk masa sekarang. semua orang baik aja kan. hee. jangan salah anggap sebab aku nih jenis split personality aku akan baik dengan manusia-manusia yang aku boleh masuk air sekali tapi agak susah kalau first impression aku terhadap depa salah. so, yang paling penting 1st impressin sebb 1st impression last forever. ;]

  • Suka usha pelik - oke ni salah satu tabiat masa lapang aku. kalau aku dah hbes takdak kerja dan boring tahap mokhsha, aku akan duduk sorang-sorang dan perhati sesiapa sahaja yang lalu depan aku. oke. macam psycho tapi percayalah. tu cuma mainan minda. ahah. actually, aku suka tengok perwatakan orang walaupun aku sendiri tak berapa nak betul. haha

  • Mudah menangis - sumpah aku mudah menangis. aku akan menangis secara automatik bila tengok orang menangis secara mendayu-dayu ikut irama padang pasir. ==' seriusly. tambah-tambah kalau drama yang ditonton tu ada scene nenek-nenek opah-opah yang menangis. laju ja berderai ayaq mata aku. satu lagi, aku cepat makan hati. so, aku kena selalu happy atau sesiapa ja jadi mangsa sumpah seranah aku dalam hati.

  • suka membaca dan sangat anti dengan syiah rafidah - oke. membaca. aku memang suka membaca tambah-tambah benda-benda berkaitan dunia dan religious. bukan apa. nak menambahkan ilmu di dada. haha. dan apsal syiah, dekat atas chatbox tu kan ada doa laknat ke atas syiah. sumpah aku amat anti dengan mereka. nak tahu lebih-lebih pasal syiah tekan SINI
mungkin mostly nampak macam semua negative site. tapi tak semua benda neatif nih jahat kan? sampaikan robin hood si pencuri pun dah dianggap wira. ==' so be cheers all the time adios. thanks again to HAKIMY ZAMRI ;]

6 comments:

Faried Adnan said...

nicelahh...suka menangis ye?:D

Unknown said...

faried : aduss. ahah. oke what ==' hee ;P

Samprit said...

siot hang.mat leleh rupanya..HAHA. :P

Unknown said...

haha. shh2. rahasia. haha ;P hang jagn gitau budak2 B-7. heee

Unknown said...

Takut kucing ? alergi kucing ? hewhewww =p

Unknown said...

diba : we call it felinophobia. HAHAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...