Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Saturday, January 7, 2012

the great chamber : 2A-10

throughout life, you will meet who is unlike any other. you will be able talk to this person for hours and never get bored. you will be able to tell them things and they will never judge you. mungkin ayat ni ta berapa sesuai nak descriebkan depa sebab masing-masing ada keunikan masing-masing. i said keunikan bukan keburukan. haha. oke. those guys punya character macam-macam.
  • azri zakaria - well-known as BOSS. ntah. aku pun tak berapa pasti apa kejadahnya nama BOSS tu dengan peribadi dea. haha. dia nih mai dari selangor. dari SMK Taman Medan. bagi. aku dea ni seorang yang pemurah dengan senyuman dea yang mereka ibaratkan macam seekor garfield. haha. sumpah sweet. seorang yang powerFIZIK. kira macam dia ni salah satu stop center untuk subjek fiziklah.

  • khairul asyraf - perghh. well-known as biawak. bagi aku dea nih kira okelahh. walaupun nampak ganas. (?) tapi hati mau baik kott. btw, dea ni salah satu senior DELTA yang budak-budak takut. haha. kalau dea menjerit panggil budak, mau berdesing satu wing. oke. itu memang hiperbola.

  • naqiuddin abd hadi - senyap ja orang dia. mula-mula tengok dia, nampak macam dia susah nak catch up dengan non kelantanese. yelahh. kalau 24/7 dengan orang-orang kelantan ja. tapi tu semua silap penafsiran ja. orang dia kecik ja. suka senyum dan sapa aku even jumpak dalam tandas. haha. yang nih hebat. most of subject dea boleh catch up. haha

  • shahril hafizi - first impression aku. waah. dia ni nampak senyap ja. takut aku nak tegur. mula-mula aku kenal dia dengan nama ARIL. dah nak dekat-dekat setahun duduk sana, aku dengar orang panggil OBI budak DELTA. eheh. sapa OBI? memang aku tak kenal. selidik punya selidik. ekelehh dia ni ka? nama dari komersial dah jadi bapa kematian pulakk. adess.

  • niyaz yusri - oke. dia ni seorang pemimpin yang berjaya. sebab apa? bayangkan untuk jawatan presiden saja berapa banyak kelab dia pegang. btw, tobat dia nih rajin. selalu membantu kalau ada kesusahan. dea ni salah seorang budak badan dakwah dalam dorm nih. tapi.. ada aku kesah? haha

  • aidil fitri maliki - another kelantanese. taklah pure sangat sebab rumah nenek dea dekat ja pun. haha. 1st time aku dengar nama dea, oh ada jugak nama yang sama dengan aku. sumpah aku cari sapa dia aidil tuh. aleh-aleh dorm sebelah ja. haha. salah satu boleh kata bad habits dea was suka sangat dengan handphone dea. ntah ada apa pun aku xtau. berhantulah sangat kott.

  • hafizzuddin abdull hadi - another kelantanese. sekali lagi 1st impression aku salah. memang aku betul-betul takut nak approached dea. bukan main-main tapi betul. haha. tambah-tambah dea dulu duduk 2A-7. memang kena badi x bergaul lah. tapi bila dah satu dorm. aku rasa kagum dengan dea. sumpah rajin gila mamat nih. selalu gunakan masa lapang dea dengan elok. sumpah KAGUM. haha

  • khairul syazwan - a kPOP lover. digilai ramai I think. yelahh. budakk pandai. oke pasal ni aku xmau cakap bnyak. haha.

  • ali hassan - seorang ketua rumah. yeahh. haha. juga classmate aku. pasal results, masyaALLAH. memang terbaek ah dea punya results. dea jenih happy ja aku tengok dea. macam takdak problem =='

  • zulhusni zulkifri - a living legend. why so? haha. depa kata dea nampak macam mahatma gandhi. Ohsem. haha. we call him OM2. nama yang bagi aku amat senang untuk aku memorise dan sebut bila keadaan memerlukan. dea agak lurus. cuma aku tabik dengan dea sebab dea nampak mcam kalis tohmahan. cayalahh.

  • iskandar izzuddin - seorang syeikh dari selangor. waah. sekali bagi tazkirah semua tersentak. yelahh. dari seorang yang ,merapu ja bagi aku dalam dorm tetiba boleh tegur direct dalam dorm. perghhh. berdesing. haha. salah sorang budak GEMS kott. ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...