Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, January 6, 2012

oke, im done



In the name of ALLAH, the most merciful and with a lot of love

oke. harini aku dah berjaya meluluskan diri untuk ujian kompiter. even dah lulus, sebelum nak ambik tadi memang whorelah. dengan nama takdak dalam kompiter. damn. naseb baek ada jugak kawan tadi. oh ya. terserempak dengan umar yaacob. maseh mcam dulu. one word for him : FUNNY. haha. aku cuma dapat 46/50. kira oke la tuh. haha. lepas ni takpayah nak dengar umi nagging pasal suruh stadi benda alah tu. OMG! bosan kott. aku rasa mcam lebih baik aku baca BIOLOGY. lagi rasa fun. hee. semalam aku stadi buku benda alah tu sampai pukul 2. damn. pening kepala. lepastu pukul 5.30 am au terjaga. mimpi benda aneh kott. aku mimpi yang nation buad parti pizza dekat sekolah. ohh. sungguh ngeri. fuckingoff.



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...