Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, January 8, 2012

memory lane

in the name of ALLAH the most merciful and caring

oke. harini memang aku rasa amat dan teramat penat. hari ni lepas bangun subuh ja aku terus bukak mata. yelahh. takut terlajak tidur. mampos aku kena soal siasat dengan makcik-makcik yang aku janji nak keluar dengan depa. aku agak semangat harini sebab ntah. padahal motif utama nak pulang ke SMJ pun cuma nak ambil sijil PMR 2009. yeahh. yang duatahun terperuk dalam pejabat sekolah =='. aku sampai awal. dalam 9.50 am. mulanya memang agak awkward untuk aku masuk. yelahh. dua tahun aku tinggalkan. tetiba pulak nak buad macam rumah sendiri. haha. sori. aku maseh punya sifat malu. aww* haha.

tetiba ada kereta berhenti betul-betul depan tempat aku duduk. err. Redannia Redzuan dah sampai. sumpah aku segann. haha. then, dea ajak duduk dekat dalam pondok guaard. ikut ja sebab dea nih mcam tour guide lahh. haha. dalam 5 minutes ada dapat text dari Hanisah. lepas tekan butang send ja aleh-aleh dah ada dekat belakang. hampeh. buang kredit ja. sembang-sembang dulu. oke fine bergosip gosip ya anak-anak. hahaha. tambahkan dosa yang dah kering. pastu Nurmatul pulak sampai. memang keluar macam-macam cerita lahh. tunggu punya lama. memang tak berganjak dari tempat duduk. 30 minutes later, Ku Adzmina pulak smpai. haishh. lambat la minachi ni. haha. lepas text David yang haram tak berbalas, kami dengan muka dah tebal 12 inci masuk buad muka selamba pergi pejabat sekolah. damn.

CUAK kott. Redannia yang lead masok pejabat. yelahh. TUAN RUMAH katakan. then, kami naik bilik guru. oke. ni salah satu perubahan. bilik guru dekat upstairs. waah. MAJU. mula-mula memang agak segan. tapi demi matlamat yang ingin dicapai, alhamdulillah sempat jumpak dengan Cikgu Sazali and Cikgu Rozita the momma . hee. tapi Cikgu Azhana takdak la pulakk. then, they called her. ohh. cikgu tengah mengajaq dekat kelas form3. bergegas lah pulak turun bawah. jumpak aja cikgu rasa terharu sebab cikgu masih ingat aku. haha. btw, terserempak dengan Shair. tak sangka dia kerja dekat kantin SMJ. kelaaas kau Caet. haha. perut masing-masing tengah menyanyi lagu CINTAMUKABUKU. oke damn fuckoff.

tempat makan yang dicari, NEWTOWN. tapi masalhnya aku dah janji dengan Zalikha Saad nak jumpak dekat SMJ. berekklahh. segan nak pi kelas dea. 4SAPHHIRE. ohh. lagipun rasa tak sopan kalau terjah time pnp. lepas makan, Hanisah split dengan kami. ada janji temu katanya. then, teman Ku Adzmina beli barang. tengah dalam masa tuh, dalam mall dan kawasan sekitar jadi blackout. neahh. bunyi siren merata. memng whore. kalau ada makhluk dalam liff. naah. i can't say it. haha.


dipendekkan tulisan, kami keluar dari mall sebab panas. time jenjalan terserempak pulak dengan Munirah Nasir. dea memng kata nak join tapi. direct mai last-last. btw, kami split pulak dengan Redannia dan Ku Adzmina. Aku, Moon dengan Nomad patah balik pi ANEKA sebab nature's call. sampai depan pintu, elektrik x pulih lagi. terpaksa masuk SMJ balik sebab minachi-minachi ni nak buang air. oh ya. memang jodoh panjang sebab terserempak dengan Zalikha dekat sini. byw, dapat diskaun kott.

HAHA. kali ni sumpah xdak rasa malu even budak-budak sesi pagi meluru keluaq macam anak lembu. oke L E M B U. fine. aku pun macam tu jugakk dulu. ==' sekali lagi jumpak dengan Cikgu Azahana. jejak kasih dengan Moon pulak. adess. haha. masa nak keluar. terjumpak dengan cik adek manis Izzah Amir. walaweeh. besaq dah noh. hahah. oke fine. memang rasa adventurous harini. macam-macam feeling timbul. teringat time budak0budak dekat sini. haha. sumpah lawak. thanks SMJ and all the teachers sebab mencurahkan ilmu pada saya. haha. Adios

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...