Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, January 8, 2012

malaysian are L A M E




In the name of ALLAH the most merciful and lovable

oke. ni memang awkward. pagi tadi kan heboh pasal ANWARIBRAHIM. then, aku cuma tweet benda yang aku rasa betul. btw, x mention pun nama sapa2. then ada dua orang mamat yang aku langsung tak kenal ntah dari ceruk alam mana MENCIBAIKAN aku. sebagai seorang yang BAEK. aku cuba nasihatkan mereka dan cakap yang family aku tak pernah ajar cara mencaci orang. seap mintak maaf. HAHA. then dea balas yang dekat atas-atas tuh. hey brother, sori lagi sekali. aku malas nak layan orang-orang macam hangpa. and for your information aku pun boleh mencarut lahh. FUCKOFF. la'natullahi alaih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...