Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Wednesday, January 11, 2012

she is awesome


In the name of ALLAH. The most merciful and lovable.

oke fine. aku rasa macam makan ganja ja bila buad blog nih. ada ja benda aku nak sangat simpan ketat-ketat dalam perut monster nih. hahaha. oke. it is about one of my best-est friend ever. Hanisah Rahmat. seorang gadis riang yang bagi aku cukup sempurna. weh-weh. kawan ja naah. haha. Aku start kenal dia time aku form2. time tuh aku baru ja naik kelas. aku tak kenal minah ni sangat, yelahh sebab aku tengok dia nih macam buas pelik ja. dia dengan geng-geng dia duduk belakang. aku pulak semestinya duduk depan. pelajar cemerlang cekk ooi. haha. itu auta. masa f3 la aku mula rapat dengan dia. semuanya sebab aku selalu balik lewat dari sekolah. selalu lepak dengan dia dan jugak kak farhain. serius best. merapu saja tak habis-habis.

lepas results PMR. kami satu geng cakap tak mau pindah. macam lawak kott. tapi yang sedihnya bila buad pemilihan subjek tambahan. aku tak sekelas dengan dia sebab aku ambik subjek geografi. hanisah pulak ambik ICT. memang whore tahap lah waktu tu. tapi aku tak kesah sangat sebab waktu balik dengan rehat still boleh jumpak. sampai satu hari, aku dapat call dari shahrul'izzati or i called her caun. dea menjerit-jerit time tuh sebab kami lima orang dapat satu sekolah. it was aku, ku adzmina, haslina, hanisah, nazratul and herself. memang happy tahap kott. cuma rasa kesian dekat nurmatul. petang tu sebelum pindah kami berkumpul dekat pondok guard. semua janji nak stay dekat sana sampai habis SPM. so, the journey start dekat sekolah baru.

alhamdulillah, gila amazing bila aku dapat satu kelas dengan hanisah dan nazratul. haslina pulak satu kelas dengan mina. cuma caun ja yang sorang-sorang. tapi adat kan bila dah pindah tempat baru. masing-masing macam ada haluan sendiri. bermasam muka. tapi alhmdulillah aku dengan hanisah maseh oke. tengah hari tu, PRS ada buad luahan hati. aku suarakan jugak semua benda tak puas hati dekat depa. guna pembesar suara sekolah kott. memang rare habes. munirah nasir terus datang dekat aku. nanges. malam tuh, kami semua berkumpul dekat kelas aku. semua janji everything will be normal.

tapi jodoh mungkin tak lama bila Nazratul ambik keputusan nak pindah. oke. tu pilihan dia. aku tak berhak pun nak halang. time form 5, aku punya hormon memang tak stabil. bak kata hanisah. haha. aku mudah burst. tempat untuk aku pour semua nih totally to hanisah dengan munirah. betulkan apa orang cakap, even kita dapat kawan baru. kawan lama jugak yang faham akan kita. btw, bagi aku hanisah ni memang kawan yang superb. dea sentiasa ada untuk aku. accewwah. haha. aku saja buad entry khas sebab dea dah nak smbung UTP. to those guy out there, hangpa jangan buad dea nangis. tolonglah sebab aku nak dea kuat. so that dea boleh nasihat dekat aku time aku down. to her, thanks sebab bagi nasihat dekat aku. insyaALLAH aku pegang kata-kata hang. elok-elok naah. kalau hang nanges gitau aku. boleh nanges sama-sama. haha. btw, aku sayang hang ;]



Friendship is a collection of hearts ready to give, share and understand. It never fades and never ends. It only reminds us life is not perfect without a friend.

1 comment:

my beloved diary said...

u r relly sweet frenz.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...