Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, January 15, 2012

oke. i am craving


In the name of ALLAH. the almighty and superior

oke. aku masih tak faham dengan account blogger nih. haritu boleh ja aku tukar font. tapi aleh-aleh sekarang hambik hang. automatically change bila dah post. great damnlah blogger nih. btw, semalam aku sempat hantar sepupu aku, darwish pi sekolah dia. madrasah nahdhatul hasanah. dekat MELELE. tak jauh sangat dengan KUPSIS actually. sebelum tu memang aku mengidam nasik goreng putat. dia bukan gaul dengan daun putat ka apa. tapi rasa dia aku taktau nak habaq. sumpah tasty. semalam dua bijik kereta konvoi semata-mata nak makan nasik goreng tu. dalam hati aku dah berdegup kencang. haha. weh, susah nak dapat kott unlesss memang ada orang tolong belikan. sumpah aku teruja. tapi sampai-sampai ja memang terima kejutan maha awesome. lampu kedai tak bukak. aku ingat ada surprise party yang dah dirancang or what so ever. tapi seriusly disappointed tahap zenith bila tengok kedai tu tutup. T.T

alang-alang dah sampai, ayah cari ja kedai tepi jalan dekat padang sera. perut masing-masing semua dah berdangdut rege-rege. oohyeahh. 1st impression, kedai macam tak laku ja. sebab nampak macam takdak customers. nasib tukang kedai tu hospitable. kalau dakk aku katok dengan kerusi plastik yang bagi dunia jadi tercemar nih. hee. btw, aku dengan umi order nasik padprik. honestly sedap. kira boleh tawan selera aku lah even aku memang tak banyak songeh bab-bab makan nih. ==' tapi kesian gila dekat wife dia. dah la masak sorang-sorang averagely pakat mintak menu lain-lain. kalau aku jadi tukang masak nih, dah lama aku pencen. hahahaha. deanna dengan dalilaa pulak order koeteaw kungfu. one word untuk semua makanan-makanan dia was fantastic. oleh itu, aku anugerahkan dia pingat jalan-jalan cari makan. hee.

p/s : untuk siapa-siapa yang berminat, kedai nih dekat dengan watt siam padang sera. sebelah balai polis. oke promote ni berbayar. esok saya pi claim dekat pakcik naah =='

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...