Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 17, 2012

aku seorang yang pemalu. =='

In the name of ALLAH. the most merciful and powerful lord ever after


oke. tajuk yang sangat tidak masuk akal. weh, betul la aku ni pemalu. laa. hangpa cakap muhong? weh, kalau dengan kawan-kawan zenith, intelek, sksat memang la aku tak malu. tapi when it comes to person yang aku tak kenal dan ada sikit instinct minat minat macam tuh. muka aku yang dahulunya tebal 24 inci boleh jadi senipis bawang kott. damn. tu kelemahan aku. untuk situasi yang genting. sebab tu bila aku tak biasa dengan someone, aku lebih suka duduk diam sambil gigit jari. oke itu auta bab gigit jari. tapi seriusly, aku cuak bila dekat dengan makhluk-makhluk yang aku tak kenal. semalam aku chat dengan ammar. weh, sumpah rindu hang. ada ka patut dia cakap aku mereng?

fine. aku boleh terima. haha. tapi aku mereng dengan those yang aku kenal. tapi, dari satu sisi, aku rasa aku free bila ada dalam kalangan orang yang aku tak kenal. aku nak buad honaqq pun tadak orang kesah. haha. macam time pi smj haritu. dah la tak kenal sapa. selamba badak ja tunggu tercegat dekat canteen tunggu munirah masuk tandas ==' oke. yang tu situasi lain. lagi satu, aku akan bertukar 270 darjah bila orang yang aku hormat dan disegani tegoq aku. sebab aku takut impression depa dekat aku salah. yelahh. record aku baik kott. haha. hipokrit? better jadi hipokrit rather than kena benci kan? aku suka berkawan, tapi aku tak suka kawan yang macam taik. aku suka happy-happy tapi maseh ingat tuhan. that is my point.

aku rasa mcam nak bagi penampar ja bila depa buat endah x endah bila cakap pasal akidah. damn. oke. akidah hangpa oke sangat ka? cilakak. btw, best sembang pasal those syiah things with aishah shakirah. selama nih aku selalu cakap pasal akidah syiah tapi they ignored it. sekali lagi, memang cilakak. btw, thanks sebb dea invited abng dia, dan abng dia invite kawan dia. (?) btw, those syiah things boleh messed me up.aku benci depa. seperti mana aku bencikan api neraka. thats why bawah chatbox tu ada dia-doa laknat untuk depa. GREAT. hangpa baca-baca la selalu. sat2 nak brekk. oke dah melalut. adios. =='

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...