Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 12, 2012

great. ALLAH balas dekat hang


In the name of ALLAH. the most merciful and full with love.

oke. malam nih aku rasa bahagia. tetiba* rasa bahagia dengan kesedihan orang. aku kejam? weh memang aku kejam. tapi aku rasa aku tak sekejam pompuan nih. pompuan yang buad kawan aku merangkap sepupu aku sedih. aku memang tak boleh dengan pompuan ni lama dah. wehh. kakcik bersabaq bnyak kott. aku tak pernah jumpa pompuan sekuat kakcik. tapi hang? macam sial. sorry to say. kalau boleh memang aku nak tulih dekat status hang "you deserve it". Fyi, jantan tuh memang macam haramm. aku pun tak faham pasai apa hang nak sngat dea dari kakcik. dari satu sisi aku rasa thankful dekat hang sebab hang buad kakcik sedaq yang jantan tuh totally whore.

sebelum nih, hang dok perli-perli kakcik. aku memang kesian dekat kakcik. dea polos weh. aku kenal dia since aku lahir. dea dah macam kakak au even umur sama. aku memang tak suka kalau orang buad naya dekat dea. dah kott. lepas nih aku harap hang dengan jantan hang tak gaduh na contact kakcik kot. biaq dea ada hidup dia sendiri. dea selalu cerita dekat aku. untuk pompuan nih, weh hidup nih macam roda. kadang-kadang hang dekat atas. kadang-kadang hang dekat bawah. semua benda boleh jadik. so, jangan hidup selesa sangat. baru hang rasa macam mana hang buad dekat kakcik dulu. again hey, hella bitches you ain't be happy but at least aku rasa puas baca status2 hang. salam alaikum ']

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...