Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, January 29, 2012

AJL | NAJWA LATIFF | BOSAN | HATI


In the name of ALLAH, the most lovable and peaceful indeed

oke. selepas beberapa hari aku taktahu nak update benda apa due to lack of self esteem gara-gara tersedak selepas ada orang yang merindui aku lalu dengan sengaja memanggil aku dengan suara yang mendayu-dayu. cukop-cukop sangat auta. ekceli macam-macam hasrat hati aku nak tulis tapi aku takut facts aku tak cukup kuat. oke tumbuk orang depan. ==' malam nih sumpah aku excited nak tengok AJL26 lebih-lebih lagi bila dah jadi trending dekat twitter. sangat ohsem. tapi, aku rasa macam kurengg ja. seriusly, tangan aku cepat-cepat ja tukar channel bukak ria sebab nak usha RANDY PANGALILA dengan ELFIRA LOY. yeahh, ulangan cuma baru fes time aku dapat usha sampai habes. semuanya gara-gara balik kampung dan lupa waktu tayangan.

bytheway, aku suka lagu alyah, kisah hati. seram sejuk ja aku dengaq. the other performance yang best was yang geng-geng tu nyanyi lagu sudirman. superb cek ooi. cuma, najwa latiff really needs a stylish and cermin yang besaq sebab dah banyak kali performance dia mcam pertndingan peringkat tadika. ==' aku cakap benda yang aku rasa betul anyway. dan paling aku rasa mcam x boleh belahh bila most of tweet tak nak si najwa menang. oke. she is too young to win kott. oke abaikan minah fesbuk tu.

oke. haritu dalam post yang lama aku ada tanya pasal apa orang cakap tnya hati, padahal hati tempat nyah toksin. suppost to be cereberum kan? tak pasti? cuba rosek balik post lama. alhamdulillah, ada jugak yang tergerak hati nak bagi penjelasan dekat aku. walawehh. thanks NADEA. she was one of BADAR dekat sekolah aku. hee. jawapan yang mantapp. aku suka. =='


pastu, antara lain aktiviti aku sepanjang dunia yang semakin hari hilng seri nih was, cuba ja setiap aplication yang ada dalam FB. sangat phatetic. tapi kira oke sebab prediction untuk aku semua baik-baik. muahaha. orang lain dapat macam sial dan bashteng. =='

and for the last, aku masih cuba kuatkan diri aku. sekuat superman. haha. oke dak lawak ja. cepat mula hidup baru yang ohsem bersama orang-orang yang ohsem. aku maafkan sapa ja yang mana-mana rasa dah sakitkan hati aku. ==' cuma sumpah aku tak kan pernah lupa. btw, chill. ;]


p/s : selama nih aku tak pernah percaya boleh dapat kawan senang-senang dalam facebook. tambah-tambah bini ka apa. dongeng ja tuh. haha. sumpah tak percaya. tapi alhamdulillah, instead of kawan-kawan real life, aku ada jugak kenal kawan-kawan yang bashteng dari sbp94. korang memang gila. haha. tambah-tanmbah Fathin Munirah. setiap hari kau tegur aku. tenkiu. kau dah jadi tempat aku merepek.muahaha. cheers ;]

6 comments:

QAH said...

ha laa.. sokong alyah jugak:)

Unknown said...

oyeahhh. alyah sora sedappp ;]

Faried Adnan said...

fatin munirah..sahabat atau apa2 tue??haha:)

Ckin Kembaq said...

salam singgah.. ^_^

Unknown said...

faried : wehhh, mana ada. ahha. japgi FAIQ AIMAN marah. muahahah

Unknown said...

ckin : jemput2 ;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...