Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 10, 2012

oke. aku sombong dan ego



In the name of the almighty ALLAH. the most peaceful and caring

oke. aku cakap terus terang yang aku memang seorang yang agak sombong dan punya ego yang tinggi. pengakuan berani mati kott. tapi semua benda tu bersebab la wei. semuanya based on impression aku on somebody. aku allergic dengan minah-minah gedik, mamat-mamat yang dah rasa diri top dan perokok-perokok yang tegar. all of em are fucking worst. aku memang tak suka. tapi aku senang ja. kalau aku tak suka. aku hanya diam dan ignore orang tu. satu lagik. aku paling tak suka kalau orang betrayed aku. weh, sumpah manusia mana yang tak makan hati kalau kawan yang kita anggap special buat taik dengan kita. SAKET kott. aku tau kadang-kadang perangai aku memang emotional. aku boleh marah dan maki orang kalau aku rasa fed up sangat. kira oke kan dari aku terus hempuk dengan kerusi meja. =='. tapi untuk kes nih. memang aku tahu aku salah. biasalah manusia. ego. aku boleh mengaku aku yang salah tapi aku takkan senang-senang nak baik macam dulu. even dalam jantung aku, aku nak yang sebaliknya. damn. ntah. aku pun kadang-kadang tak faham dengan perangai aku. it can be a split personaliti. tapi chill. as long hangpa tengok aku maseh tegur say haihai dan babai dengan hangpa tuh kira hangpa oke la bagi aku. to him, aku tau dah banyak kali aku mintak maaf dengan hang. hang pun dah mintak maaf dengan aku. tapi, aku harap hang yang mulakan step. honestly, yang tu ja aku mintak. sebab aku nih SOMBONG. yes it is true.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...