Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 26, 2012

jumaat | merendek | tarikh results | nak meroyan


In the name of ALLAH, the most merciful and peaceful indeed

oke. hari ni adalah hari JUMAAT ya adek-adek. oke aku tau semua orang tau harini hari jumaat. sapa taktau cepat pi selak kalender masing-masing. sumpah tadak motif* back to normal. hari jumaat la ni femes emes kott gara-gara cik rebecca black yang ohsem tuh menyanyi dengan gaya senyum tak mandi. hahaa ==' actually, tadak apa yang ohsem pada hari ini cuma tangan aku ja gatai-gatai nak menari atas benda alah nih. pffft. tadik aku balik dari masjid sharifah fathimah. masjid tuh dah banyak lain sekarang. yang paling ohsem mestilah sebab dah beraircond. sumpah selesa. alhamdulillah

tapi yang paling menyampah bila kena bersesak-sesak nak dapatkan saff. fuhh. ramai kott. dekat luar pun sampai bersaf-saf kena ikut. dekat dalam dah macam tin sardin cap marina. kalau dulu aku ingat lagik, kalau budak-budak mesti kena duduk belakang. tapi sekarang, hang nak duduk mana pun boleh. kira masyarakat la tak narrow minded la sangat. semua boleh sekarang. tapi yang paling aku tabik sepering bila ada ja yang solat atas motor, dalam kereta, dalam pondok. waahh. hangpa hebad nohh. tak sangka cekk. aku tau la masjid kita tak muat. at least dah tau tiap minggu kena duduk macam tuh sebab mai lewat, bawak-bawak la sajadah. macam fcuk kott.

oke. tadik aku balik kampung. lepas gian naik moto gila-gila. konvoi tiga motor cek ooi. haha. auni with wan zati, aku dengan sis anis arina, and wan amar with man. sumpah macam excited sebab lama gila tak ronda-ronda dekat kampung. muka aku yang senipis bawang sebab pemalu nih terus jadi macam kulit buah durian, tebal dan berduri. malu cek ooi. ==' dah la aku jarang keluar dari rumah nenek aku dekat ban kuan nih. walawehh. kami tawaf dari ban kuan ke binjai. yang paling aku tak boleh harap bila adek aku, izati bawak laju macam pelesit. wehhh, hang tu dah la baru belajaq ja. jatuh nayaa. turun harga hantaran tak boleh aku nak beli BB macam umi. oke gelak meroyan. HAHAHAH*

oh ya. tadik aku bukak dashboard, nampak blog FAIQ AIMAN. oh ya. hampir terbeliak bijik mata aku tengok tarikh umum SPM pada 22nd of mac. two months dari sekarang. oke. sekali lagi, tindakan involuntary telah berlaku, rembesan hormon-hormon secara tidak normal telah berhasil. aku rasa cuak. aku nak nangis. aku taktau apa yang berlaku. tak dapat aku bayangkan. oke. sumpah macam drama tapi percaya dengan kata hati yang rational, itu adalah hakikat ==' weh, aku macam x ready ja. aku takut tak dapat macam yang aku expecting. great. tapi aku dah usaha, sekarang cuma tinggal berdoa dan bertawakal. oke fuhhhhhh. hembus nafas macam nak teran berakk.

ekceli, aku nak kita sama-sama hayati lagu muslim parody of rebecca black nih. aku shuka sangat. haah. its all about da'wah. hehe. i am so into dakwah-ing. oke blushing even diri tak layakk. tunduk tutup muka guna cadar oren kupsis. weh weh, doa aku dapat yang elok2 naah SPM nanti. AMEEN. adios


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...