Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, January 13, 2012

oke. aku rasa dihargai


In the name of ALLAH. my lord who conquer the earth and sky

oke. semalam cikgu jayjay ada send no pin upu dekat aku. dengan penuh rasa berbahagia aku terus check in masuk laman web dia untuk sesi memilah course yang aku nak. tapi malang memang berbau. bila login ja dia xmau masuk. dia cakap yang no pin aku silap. watapakk. sumpah aku rasa cuak. yealahh. terus aku mintak number ckgu jayjay dekat Afaf Zulfa. btw, time memang kalut sampai tak dapat pikiaq yang no cikgu memang aku dah ada. ==' so, aku call la cikgu. mau dak. mak aku pun tumpang kalut. cikgu cakap nnti cikgu check dengan bank. so aku pun chill la balik. sorry, I ni memang hormon tak berapa nak stabil. kejap oke kejap dakk. haha. lepas solat jumaat cikgu text aku. dia cakap yang no pin aku tak bermasalah. dengan hati yang bercampur-campur antara awkward, aneh dan pelik. terus aku terkam lappy aku yang memang tak pernah shutdown tuh. cepat-cepat pergi dekat laman wb dia. letak no pin. alhmdulillah boleh. tapi... something wrong somewherelahh. aku taktau nak kata lagu mana. memang seems weird for me. then aku texting cikgu yang aku nak jumpak cikgu petang nih. perhaps yang aku memang nak pi melawat adik aku. so, lepas lunch dekat astaka, aku pergi berseorangan membawa diri pi pondok guard makcik shon. btw, aku suka makcik nih. aww*. haha. so, aku bawak keluaq laptop sebab dah cakap nak guna laptop sendiri. walawehh. WIFI x dapat kott. hampehh. tertunda rancangan aku. so, alang-alang cikgu dah mai aku tanya macam-macam pasal upu and sorts of things. kesian cikgu datang nak tolong tapi tak berdaya la pulak. SHIT. oke mencarut sikit-sikit memang dibenarkan (?)

ooh. back to the title, time tengah sembang-sembang talking-talking gebang ni lah ramai adik-adik f2 datang. sumpah terharu. depa gitau macam-macam dekat aku. yang paling terkejut bila depa cakap yang DELTA dah kotor. btw. DELTA nih rumah aku time aku tinggal berhibernasi dekat KUPSIS. OMG! tu la. dulu bila maktiri ni ada tau pun kena jaga kebersihan. so, bila aku dah takdak. rasakan. ahha. yang aku heran apa yang abng-abng f5 DELTA tahun ni buad? ya ALLAH, sanggup tinggal dalam kotoq? takpa, cuti raya cina nih aku serang sorang-sorang MAJLIS TERTINGGI 2012. tak kan taktau nak urus rumahh? hangpa ni lahh. tadik Aiman Md Noor jumpak aku. dia nih F3. kira depa ada wakil jugakk la mai jumpak aku. bukan apa. aku dengan adek2 f3 nih ada problem sikit. tapi dah settle kott. perangai still sama. depa ni manja-manja cek ooi. haha. cuma bila Aiman Haziq cakap depa still budak paling kecik dekat DELTA, i was like. kesian hangpa nooh. ahha. kena jadi orang suruhan lagi. takpa-takpa hangpa boleh jadi hebad nanti. hee. sabar ja naah adek-adek. abang doakan yang tahun nih DELTA jadi lagi hebad dari tahun lepas. yelahh. kami dah cuba jadi contoh yang terbaik untuk hangpa. so, aplikasikan. hehe. baiklah sangatkan =='.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...