Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Friday, January 13, 2012

UPU? oke im done

In the name of ALLAH. the owner of soul and everything

oke. alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi. sebab lepas pelbagai ranjau dan sesi aku membebai sana-sini, aku berjaya jugak perhabiskan borang UPU. salah satu masalah laman-laman web goverment was dia asyik nak jamn dan keluar benda-benda aneh yang sememangya mencabar kesucian kemurnian hati aku. oke. perasan itu bagus. actually kalau boleh memang aku nak isi dari atas sampai bawah course undang-undang ja. tapi dah dapat nasihat cikgu jayjay. aku ikut jelahh. tahnks jugak untuk Faiq Aiman dari SBPI Batu Rakit sebab tolong aku. haha. cayalahh. btw, dea pun minat undang-undang tapi dia more to syariah. best jugak bila jumpak orang yang sama minat neh. hee.

  • PILIHAN 1 : ASASI UNDANG-UNDANG UITM
  • PILIHAN2 : DIPLOMA UNDANG-UNDANG UNISZA
  • PILIHAN3 : ASASI UNDANG-UNDANG UIAM
  • PILIHAN4 : ASASI TESL UITM
  • PILIHAN5 : ASASI UNDANG-UNDANG UITM
  • PILIHAN6 : DIPLOMA TESL UNISZA
  • PILIHAN7 : DIPLOMA BAHASA INGGERIS UPSI
  • PILIHAN8 : DIPLOMA KESIHATAN HAIWAN & PENTERNAKAN UPM
oke. actually yang bukan undang-undang tuh semua yang ala-ala kadar ja minat sebab desperate. tapi aku berharap sangat dan sangat untuk dapat undang-undang. ya ALLAH, permudahkanlah urusan aku ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...