Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 10, 2012


In the name of ALLAH. lord of physical and soul

overthinking. memang type aku. semalam aku tengok drama melayu dekat PRIMA. tajuk ISYAALLAH kott. its about seorang nenek yang terpaksa jaga cucu-cucu dia. damn. bila aku tengok dea punya susah payah nak besarkan cucu-cucu dea yang perngai sumpah mcam lahanat tuh, serius aku nangis sampai tersedu-sedu. aku teringat dekat nenek aku. aku terbayang kalau tuh situasi aku. ntah-ntah perangai lahanat depa tuh aku pernah buad. ya ALLLAH. semalam tuh memang burst habes. dengan parents aku semua dah tidur. memang tahap layan blues kott dah la time tuh mmng dah malam. 1.30 am kott. memang sial lahh. nak tidur pun kurang enak. haha. yelahh. air mata maseh tak kering lagi. kawan-kawan aku pernah cakap. hati aku ni soft. yes. memang. aku paling pantang tengok orang nangis. aku pun akan nangis sekali. tuh dah jadi habit kott even aku tak tahu apa yang orang tuh nanges. that's why aku lebih senang duduk suka hati sebab bila dah mula burst. susah nak berhenti. haha. btw, sepanjang 3 bulan nih, air mata aku memang mudah mengalir sebab HANG. i can't stop thinking pasal semua tuh. memang aku tak boleh nak bajet cool. sampai satu masa aku nak HANG hilang dari hidup aku. ntah. tapi yang tuh sebenarnya. aku rasa baik untuk kita. grr. T.T


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...