Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Tuesday, January 17, 2012

aku maid yang ohsem

In the name of ALLAH, the most merciful and full with kindness.


aku suka puji diri sendiri. what? sukahatilah wei. asal kita semua bahagia. actually, lepas spm nih, hidup aku memang half time maid smpai la amma aku balik dari sekolah. dashat? aku terima pujian hangpa. hehe. btw, bukan apa sangat pun. cuma aku kena masak untuk lunch. alah. kau goreng aja apa yang ada dalam peti ais. asal mak aku balik ada daah makanan. so, that aku boleh avoid her nagging for about 2 hours. haha. menu harini was ikan goreng dan kacang panjang goreng spesel? mau resepi. alah, hangpa campak ja semua benda dalam kuali. asal nmpak comei macam tuan dia dan letak sedikit cukup rasa. it will be perfect. scrumptious.

actually, tadik senior aku, abang syafiq yang hengsem tu ajak aku pi KUPSIS esok. damn. rasa segann la pulakk. lagipun aku mana ada motor walaupun dengan bangganya aku heboh dekat fb yang aku dah dapat lesen L. oke. sumpah tak tahu malu mamat nih. ==' btw, dah abng syafiq cakap nak datang ambik. walaweeh. aku on terus. hee. dalam hati mmng nak pi pun. to him, thanks naah. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...