Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 5, 2012

kembali menaip

Tiba-tiba rasa macam suka ja nak menaip panjang-panjang. yelahh. nak tulih panjang-panjang dekat facebook nanti orang kata semak pulak. nak tweet panjang-panjang memang langsung tak boleh sebab ada limit. bila taip pnjang-panjang dekat tumblr, tak sempat aku nak memahami keindahan puisi kata-kata aku dekat page, tetiba dah hilang dari pandangan sebab aku lebih tertarik dengan untuk terus reblog dan terus mereblog. mungkin tiada apa-apa yang sepesel di sini. cuma sebagai tempat untuk aku mengasah dan mempertajamkan lidah sebab aku memang suka bercakap. ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...