Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 5, 2012

longing to those memori

semalam, memang sumpah terharu baca status-status dan komen-komen pasal hostel life. hangpa buad aku nak qeyau. teringat malam-malam rasa tension time nak exam pi dok dekat tangga baca buku. time exam spm, berkhalwat sorang-sorang dekat kelas 4NEKAD malam-malam. pastu tiba-tiba dapat mesej pasal hantu. haha. kecut lari balik. tobat macam-macam jadi even 2tahun ja dok dekat sana =='. teringat lagi time-time aku maseh berada dalam keadaan murung tahap dewa. ayaq mata aku jatuh berderai macam air pancut dekat cordova. oke memang hiperbola. time tuh, aku rasa hopeless gila. macam takdak harapan untuk aku ambik SPM. semua persiapan aku macam sia-sia. thank banyak-banyak to hanisah and munirah sebab banyak beri aku nasihat. thanks KAWAN ;]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...