Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Sunday, January 15, 2012

nama dia trending kott.

In the name of ALLAH. the only lord and God

oke. semalam tetiba aku rasa tak puas hati tahap mokhsha bila aku nampak nama Hafiz Irfan dekat trends on twitter. gila hell lah. sapa mamat nih? dalam kepala otak aku, aku ingat dia nih dah sama tahap dengan kes berat tengkusophea yang jadi hot time haritu. sumpah aku tweets punya berbagai tanya manusia-manusia dalam twitter pasal mamat nih. tapi haremm bila sorang makhluk pun tak reply. habes bagus dah kan? then, aku tanya deanna redanni. weh, dia cousin aku la. cecita sapa Hafiz Irfan. i was like ooh. bila dia cakap, along kenai. along ada bbm dia. oke. tapi sapa mamat nih? she can't tell it. oke. pagi nih aku tengok nama dia still ada dalam jadi trending tapi dah jatuh dari lima tingkat nak hancur berkecai. so, aku search google.

dah ramai blogger update pasal mamat nih yang katanya ZAYN MALIK MALAYSIA. oke. then, aku terjumpak twitter dia. ooh. tak la sama sangat. tang hidung ja kott. aku tak tau pasaipa malaysian boleh jadikan dea asa an issue? oke. aku paham tapi perlu ka maki dia? weh, jangan jelly tak tentu pasal boleh kott. semak timeline ja weh. btw, aku dah follow dia. haha. =='

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...