Namun saat DIA mengkehendaki kita berjauhan, Kerana DIA menginginkan yang terbaik untuk hamba-hambaNYA yang lemah, Kerana DIA mengetahui tentang masa hadapan kita, Maka saat kita berselisih di jalanan, Kita pun tak akan menyedarinya. Dan itulah kehendak dan aturan Tuhan.

THE PENGIKUT

Thursday, January 12, 2012

them not damn


In the name of ALLAH. my lord of success and purity.

oke. post nih tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati cuma entri suka-suka semata-mata untuk menunjukkan aku punya masa terluang yang amat banyak. bila hati menjadi suka, semua benda yang kita buad jadik gumbira. okeh. langsung takdak kena mengena. semua nih cuma my 1st impression ke atas beberapa manusia-manusia. nih. actually, semua nih atas permintaan mereka. maaf. aku memang tak pandai nak menipu.

  • Afaf Zulfa - makhluk pertama. haha. oke fine. first time aku dengaq nama dea was 2009. time tuh aku dok dengaq pasal budak pandai SMKBBD. and i was like. sapa dea? naluri hati aku memang meronta-ronta nak tau. sapa dea Afaf Zulfa. yelahh. nama dea nampak pelik. orang mana? Russia eh? sampai satu masa tuh aku add dea dekat myspace. oke. zaman nih memang myspace bermaharajalela. aku suka benda alah nih. add tapi aku tak tegur pun la. sampai la satu masa bila tawaran SBP keluaq. dapat tau yang minah nih dapat satu sekolah dengan aku. dengan bajet mesranya aku tegur dia. ooh. baik jugak dia nih. sabar2. tu baru impression dalam myspace. nak jadikan cerita lepas seminggu duduk hostel aku dengan beraninya pi tegur dea. weh, hang kenai aku dak? nahh. jawapan yang berdezuup. " hang sapa? aku kenai hang ka?" cilaka punya jawapan. tobat malu. hahah. btw, bagi aku afaf nih seorang yang ceria tapi kalut. and dia ada stylelahh. haha

  • Nadia Rosli - ehm2. hat ni susah sikit. impression aku? frankly cakap, dalam hati waah nampak macam SAMSENG tapi tudung labuh. haha. dulu masa tahun lepas bila dapat tau dea jadi badar, I was like biar betul! macam-macam aku pikiaq pasal dea. tapi, alhamdulillah. tahun 2011 bukak mata aku sapa dea yang sebenaqnya. dea actually baik cuma budjet dea terover sikit. haha. sori naah. aku respect dea sebab dea ada ilmu agama. tak malu nak cakap terus terang dan obviously daring. berani wooh.

  • Amira Aireena - nih kawan aku yang super lama aku kawan dengan dea. aku sekelas dari drjah 4 sampai drjah 6. bayangkan dulu samapi 24 hours boleh kata aku nampa muka dea. dari sekolah sesi pagi habes petang. smbung pulak malam dekat tusyen. hukung minngu dekat tusyen lain pulakk. haha. kira aku dengan dea ada bnyak masa bersama la. haha. even dulu ayah dea cakap kami ada skandal. pakcikk, anak pakcikk yang ngorat saya. =='. Aku ingat lagi, time aku nak pindah dari SMJ pi KUPSIS, aireen dok dekat koridor. haha. sumpah sweet. dea cakap dea mesti rindu aku nnti. sebulan aku dok sana, aleh-aleh aireen dapat sana jugakk. gembira gila. kira macam jejak kasih la. hee. btw, I know that she is wonderful. keep it up girl. haha

  • Aimi Sairah - orang dea senyap-senyap ja. dekat sekolah pijak semut pun x mati. haha. tapi bila dalam pesbuk. masharabbana, gila ahh. perangai kalah minah-minah dekat atas. haha. mula-mula tuh ada sedikit rasa pelik la dengan minah nih. macam-macam aku pikiaq. xkan dea tulis macam nih? kena hack kott fb dea atau adek dea guna. sampai satu masa aku piiaq dea nih macam dalam cerita novel tuh. alaah. yang HYDE2 tuh. oke. lupa tajuk. haha

  • Nurmatul Shida - studied in MRSM TAIPING. she is the most talented tresurer. ahaha. tobat aih. dea nih bendahari sejati. ta kira kami keluaq pi mana2, dea mesti pgng duit. x kirala nak bayaq makan ka atau beli buku. haha. dea nu pun superlama dah kawan dengan dea. bayangkan aku sekelas dengan dea direct dari darjah dua sampai form3. sumpah tak tipu. haha. aku suka kawan dengan dea sebab dea ni antara manusia-manusia yang faham aku. gila hang x faham kalau dah sekelas selama tuh. haha. rasa terkilan jugak la sebab tak dapat nak sekali time f4 dengan f5 tapi alhamdulillah aku tak pernah putus contact dengan dea. ;]
btw, seperti di atas, entri nih tak berniat nak mengaibkan sesiapa. ahah. ia hanyalah permintaan puan-puan punya nama sendiri. btw, nice to know all of you. may ALLAH bless us. AMEEN ;]




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...